Een voorbeeldje. Elke keer je taak- of agendaverzoeken stuurt, krijg je een automatisch antwoord wanneer het geaccepteerd wordt. Deze mails worden bij mij automatisch in een map Taken/Agenda in mijn Postvak In verplaatst.
Ik ben ook aangemeld voor een aantal nieuwsbrieven die ik niet kan vervangen door RSS feeds. Meestal zijn dat nieuwsbrieven van gemeentes waar wij met digidak actief zijn. Maar het zijn ook updates van LinkedIn, Twitter, ... die ik bij deze categorie klasseer. Al deze mails worden door middel van regels in een map Nieuwsbrieven in mijn Postvak In geplaatst.
Zo zorg ik ervoor dat in mijn inbox enkels mails komen, die ik moet lezen en iets mee moet doen.
Weet je niet goed hoe je regels moet instellen in Outlook? Hieronder vind je een aantal links die je verder kan helpen.
Outlook 2007
Outlook 2003:
Heb je geen Outlook? Google dan even, de meeste mailprogramma's kunnen regels instellen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten